
Unilever
Unilever er en af verdens største organisationer. Den producerer hurtigt bevægelige forbrugsvarer (fmcg) til et globalt marked og ejer mange husstandsnavne som Marmite, Dove, Ben & Jerry's og Knorr.
Som en del af en igangværende indsats for at blive verdens bedste marketingfirma revolutionerer Unilever, hvordan dens emballagekunstværk administreres gennem et ændringsprogram ved navn Panorama. Panorama er ved at ompositionere kunstværksstyring i hele virksomheden.
Det har skabt et team af dedikerede professionelle med ansvar for dette komplekse tekniske område og introducerer globalt afstemte systemer og processer for at levere en kombination af højere kvalitet, øget hastighed til markedet og reducerede omkostninger.
Hvad vi gjorde
Globale ændringer i en stor og konstant udviklende organisation er aldrig simple. Med tusinder af mennesker over hele verden, der kræver træning i den nye måde at producere kunstværk på, blev vi betroet opgaven med at levere en kommunikationsplatform. Rocca.-teamet arbejdede tæt sammen med Unilever-folk over hele verden om at designe løsningen. Vi kom op med Artwork Excellence - baseret på stærke visuelle elementer og overbevisende kernebudskaber.
Resultater
Artwork Excellence giver økonomiske fordele til virksomheden ved at øge opmærksomheden og forbedre præstationen hos dem, der arbejder inden for virksomheden.